سوالات متداول کاربران تگ‌استار

چه کسانی به عنوان ستاره (اینفلوئنسر) می‌توانند در تگ استار ثبت‌نام کنند؟
در حال حاضر افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۱۰.۰۰۰ و توییتر ۲.۰۰۰ دنبال کننده دارند می‌تواند در تگ استار ثبت‌نام کنند.
نرخ - قیمت همکاری ستاره‌ها و برندها در تگ استار چه تفاوتی با بازار دارد؟
هزینه‌ای که تگ‌استار به عنوان پلتفرم متصل کننده برند و ستاره دریافت می‌کند، به صورت شناور و درصدی معقول از طرفین بسته به نوع کمپین و فعالیت ستاره-برند است. اما با توجه به اینکه نرخ‌های تعیین شده معمولا پایین تر از نرخ بازار است، برای برندها همواره همراه با سود است.
عضویت در تگ استار شامل هزینه‌ می‌شود؟
عضو شدن در تگ استار چه برای برند و چه برای ستاره کاملا رایگان است و هیچ هزینه‌ای ندارد. کاربر تنها هزینه کمپین‌های ایجاد شده را می‌پردازد.
چرا باید به عنوان برند با تگ استار همکاری کنیم؟
در صورت همکاری با تگ استار، مزیت‌هایی مانند: دسترسی به دامنه گسترده‌ای از اینفلوئنسرها، قیمت‌های رقابتی، صدور فاکتور و تسهیل موارد مالی، گزارش دهی، کنترل کمپین توسط کارشناس، هدفمند بودن اینفلوئنسرهای پیشنهاد شده را خواهید داشت. کما اینکه کیفیت ستاره‌ها توسط تگ استار تضمین می‌شوند.
آیا از طریق تگ استار می‌توانیم به ستاره‌های سینما دسترسی داشته باشیم؟
به صورت آنلاین و در پلتفرم خیر، اما وقتی با کارشناسان تگ استار تماس بگیرید، شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند و ستاره‌های سینمایی و ورزشی و غیره را به شما معرفی کنند.
تگ استار برای من ستاره چه نفعی دارد؟ در حال حاضر درآمد خوبی دارم.
ما به شما کمک می‌کنیم که در معرض دید برندهای بیشتری قرار بگیرید، دغدغه دریافت وجه به صورت آنی را نداشته باشید و محتوا و برندی که به شما پیشنهاد می‌شود کاملا مرتبط با مدل فعالیت و صفحه شما باشد.
چرا پروفایل من به عنوان اینفلوئنسر تایید نشده است؟
در صورتی که از کاربران جعلی استفاده کنید یا محتوای خلاف اصول تگ استار در پروفایل خود داشته باشید و یا تعداد دنبال کننده حداقلی را نداشته باشید، این حق برای تگ استار محفوظ است که امکان رد پروفایل را داشته باشد.
پروسه تسویه حساب در تگ استار چگونه است؟
تسویه حساب به صورت آنی انجام خواهد شد و لازمه آن، ثبت کد ملی و شماره حساب - شبا است.